رایگان- جدیدترین فیلمها - کلیپها و تم های موبایل - پروژه

فیلمهای روز دنیا رایگان - تم ها و نرم افزار های موبایل - پروژه های دانشجوی رایگان - مقالات تخصصی - ترجمه - دانلود رایگان - عکس

رایگان- جدیدترین فیلمها - کلیپها و تم های موبایل - پروژه

فیلمهای روز دنیا رایگان - تم ها و نرم افزار های موبایل - پروژه های دانشجوی رایگان - مقالات تخصصی - ترجمه - دانلود رایگان - عکس

عکس های مدیر سایت های مستهجن و جرم هایشان

مرکز جرائم سازمان یافته در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی ، مطالب و تصاویری از متهمین شبکه مضلین یک را در دسترس عموم قرار داد.
 
وحید-ا با نام مستعارآریا دانشکار مدیر بزرگترین مجموعه از سایت‌های مستهجن فارسی‌زبان در اینترنت می‌باشد که نقش بسیار مهمی در تولید و ارائة محتوای مستهجن فارسی‌زبان (فیلم، عکس، داستان و...) و هدایت کاربران به سوی محتوای مستهجن ایرانی و خارجی دیگر سایت ها و محتوای ضد دینی و ضد انقلابی دارد.
 



 
نامبرده از سال 82 با راه‌اندازی سایت و گروه .... در اینترنت آغاز به کار نموده است و با دریافت خدمات فنی از شرکت آمریکایی .... به قیمت بسیار ناچیز اقدام به طراحی و اجرای یک حرکت سازمان‌یافته برای شناسایی فعالان و تولیدکنندگان محتوای ضددینی، ضداخلاقی و ضدامنیتی در اینترنت، انسجام و پشتیبانی فنی آنها به طور رایگان نموده است. ثبت دومین، اختصاص هاستینگ، طراحی و نصب نرم‌افزارهای مربوط به وب ‌سایت‌ها و... پشتیبانی فنی و مالی سایت‌هایی همچون نوشته‌های یک مرد آزاد (ضددینی) شازده (ضداخلاقی و ضددینی)، احمد باطبی (ضدامنیتی)، سفیدبرفی (ضداخلاقی)، aylar4u.com (ضداخلاقی) و اعلام آمادگی به جهت پشتیبانی فنی و راه‌اندازی سایت برای یک مجله الکترونیکی مستهجن ایرانی و تأمین دومین های خاص برای سایت‌های مستهجن ایرانی، نقش بسزایی در ترویج بی‌بندوباریهای مجازی به زبان فارسی و تمسخر و هتاکی نسبت به اصول اعتقادات اسلامی و انقلاب اسلامی ایران و فعالیت دشمنان انقلاب اسلامی داشته است. آریا دانشکار علاوه بر ارائه خدمات و پشتیبانی رایگان به سایت‌های مذکور آن هم به دلیل آنچه که آن را «حمایت از جریان آزاد اطلاعات و دسترسی آزاد مردم ایران به مسائل آموزشی سکسی به زبان فارسی و در دسترس قرار دادن آن مطالب برای علاقه‌مندان به زبان فارسی و حق آزادی بیان حتی در مسائل سیاسی و سکسی» می‌نامد، نقش مهمی درجذب و اختفاء هویت و اطلاعات مدیران سایت‌های ضددینی، ضداخلاقی و ضدامنیتی داشته و سلامت امنیتی آنان را تضمین نموده است به صورتی که برای افراد فعال در زمینه‌های ضددینی، ضدامنیتی و ضداخلاقی می‌نویسد«ما برای کارتان ارزش قائل هستیم و دلیل اصلی ساپورت ما همین است. مطمئن باشید که از سایت شما هیچ کجا به دلیل مسائل امنیتی نام برده نخواهد شد.»
موارد ذکر شده خود گواه اجرای یک سناریوی از پیش طراحی شده و سازمان یافته از سوی نامبرده با حمایت و پشتیبانی فنی شرکت دریم‌هاست آمریکا و پشتیبانی مالی شرکت گوگل و شرکت‌های تبلیغات اینترنتی می‌باشد.

عناوین فعالیت نامبرده به صورت اجمالی به این شرح می باشد:

• راه‌ندازی تعداد41 سایت با محتوای مستهجن، مبتذل، لینک به سایت‌های ضدانقلابی، ضد دینی و ضد اخلاقی
• ایجاد بستر و فضاسازی برای میزبانی سایت‌های مستهجن، مبتذل، ضددینی و ضدامنیتی در شرکت .... (لازم به ذکر است که شرکت .... پشتیبان و میزبان اکثر سایت‌های مستهجن، ضددینی، ضدامنیتی و اپوزیسیون ایرانی می‌باشد که در کشور آمریکا فعالیت دارد.) پنل مدیریتی نامبرده در این شرکت حاوی83 دومین و 5 ساب دومین، 5/752 گیگا بایت فضا (هاست) بعلاوه 2 گیگا بایت فضای اضافی در هفته، 9960 گیگا بایت پهنای باند بعلاوه 40 گیگا بایت اضافه در هفته، اکانت ایمیل نامحدود که متهم تا بحال 109 صندوق پست الکترونیکی در آن ایجاد کرده است، اکانت FTP نامحدود که متهم تاکنون 30 یوزر در آن ایجادکرده است و... می باشد.
• حمایت و پشتیبانی فنی و مالی (ثبت دومین و میزبانی) از سایت ضددینی نوشته‌های یک مرد آزاد (Freemannotes.com) مربوط به برادر متهم.
• حمایت و پشتیبانی فنی و مالی (ثبت دومین و میزبانی) از 4 سایت احمد باطبی، مجرم امنیتی فراری از طریق ارتباط مستقیم در اینترنت با وی و همکاری در طراحی سایت‌های نامبرده، قرار دادن لوگوی سایت وی در دیگر سایت‌ها و تبلیغ آن در اینترنت، ارتباط با سرور های مورد نظر به جهت انجام امور مربوط به این سایت ها، نصب نرم افزار های مربوط به کنترل سایت و ... لازم به ذکر است که متهم با علم به این موضوع که احمد باطبی یک مجرم امنیتی فراری می‌باشد اقدام به ثبت دومین، اختصاص هاستینگ و اختصاص صندوق پست الکترونیکی و پشتیبانی فنی و مالی از سایت های وی نموده است.
• حمایت و پشتیبانی فنی و مالی (ثبت دومین و میزبانی سایت و تبلیغ) از سایت مستهجن سرخ و سفید (shazde.com) و ایجاد دومین‌های آینه ( sorkhosefid.inو sorkhosefid.com) برای عبور از فیلترینگ. لازم به ذکر است که سایت مذکور حاوی مطالب طنز مستهجن می‌باشد.
• اعلام آمادگی برای حمایت و پشتیبانی فنی و مالی از یک مجله الکترونیکی مستهجن ایرانی با عنوان دسترسی آزاد مردم ایران به مسائل آموزشی سکسی به زبان فارسی و در دسترس قرار دادن مطالب همجنسگرایانه برای علاقمندان این مطالب به زبان فارسی.
• ارائه داستان‌های مستهجن با مضامین ضددینی و ضد انقلابی در یکی از سایت های مستهجن، ضد دینی و ضد انقلابی.
• اهانت به امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و مسئولین نظام از طریق قرار دادن تصاویر دستکاری شده و توهین‌آمیز در سایت‌های خود .
• قرار دادن کلیپ ضدانقلابی داستان انقلاب با محتوای اهانت به امام راحل(ره)، رهبر انقلاب و دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در اینترنت.
• لینک به سایت ضداسلامی .... با عنوان بیایید با خرافات و جهل مبارزه کنیم و همزمان با سال نو نو شویم، مبارزه با خرافات و جهل و قرار دادن لوگوی آن در سایت‌های خود.
قرار دادن آگهی فروش دختران کم سن و سال ایرانی.
• ثبت و فروش دومین به سایت‌های مستهجن ایرانی همچون ...‌سرا
• تولید و انتشار اولین کتاب‌های داستان‌های سکسی به زبان فارسی در اینترنت شامل دو کتاب بالغ بر600 صفحه داستان مستهجن به زبان فارسی در موضوعات مختلفی چون همجنس بازی، روابط نامشروع با محارم و...
• ایجاد بستر برای اشاعه فحشاء در جامعه از طریق راه‌اندازی سایت‌های دوست‌یابی مستهجن به زبان فارسی.
• راه‌اندازی دو گروه مستهجن در سایت یاهو که محلی برای ارسال مطالب مستهجن فارسی و ارسال خبرنامه‌های سایت‌های مستهجن نامبرده می‌باشد.
• تبادل لینک و لوگو با دیگر سایت‌های مستهجن ایرانی به جهت هدایت ترافیک کاربران ایرانی به این سایت‌ها و معرفی کردن سایت‌های مستهجن ایرانی به فارسی‌زبانان و ایجاد فیلترشکن و آدرس‌های آینه برای ورود به سایت‌های مستهجن فیلتر شده به جهت سهولت کاربران برای ورود به این سایت ها.
• ایجاد دومین 88031530.com (شماره تلفن کمیتة فیلترینگ) برای مجموعه سایت‌های انیشتن به جهت تمسخر فیلترینگ با عنوان شماره تلفن کمیته فیلترینگ ایران، وب سایت سکس در ایران.
• درخواست ارسال تصاویر و داستان‌های مستهجن از کاربران و دریافت آنها و قرار دادن آنها در سایت‌های مستهجن خود.
دریافت تصاویر اهانت به حضرت سیدالشهدا(ع) و تشکر و درخواست از کاربری که این تصاویر را ارسال کرده برای ارسال تصاویر بیشتر.• در معرض فروش قرار دادن و به نمایش درآوردن فیلم‌های مستهجن ایرانی با کپی‌رایت سایت‌های مربوط به خود متهم.
• فروش فیلم‌های مستهجن ایرانی به مدیر یک سایت مستهجن عربی.
• فعالیت در شبکه‌های گلدکوئیستی با همکاری برادر خود.
• دعوت از کاربران متخصص در امور پزشکی برای همکاری در راه‌اندازی بخش پرسش و پاسخ در خصوص مسائل مستهجن.
• ارسال مطلب در سایت مستهجن آویزون و تبلیغ سایت های خود در این سایت.
• تبادل ترافیک کاربران با بیش از 250 سایت مستهجن خارجی و کسب درآمد از این طریق.
 
در ادامه به معرفی شبکه مظلین 1 پرداخته می شود:
 
فعالیت های متهم وحید.ا (نام مستعار: آریا دانشکار):

۱/ راه اندازی سلسله وار سایت های مستهجن فارسی زبان
۲/ حمایت و پشتیبانی فنی رایگان از سایت های مستهجن فارسی زبان
۳/ تشویق افراد فعال در مستهجن نویسی برای راه اندازی و مدیریت سایت مستهجن
۴/ تولید و انتشار محتوای مستهجن ایرانی و خارجی
۵/ حمایت و پشتیبانی فنی رایگان از سایت های ضد دینی و علیه نظام
۶/ اهانت به حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و مسئولین نظام
۷/ دریافت تصاویر ضد دینی و تشویق کاربر برای تولید این تصاویر
۸/ انتشار آگهی فروش دختران کم سن و سال ایرانی در اینترنت۹/ انتشار اولین کتاب داستان های مستهجن ایرانی با بیش از ۶۰۰ صفحه متن در اینترنت
۱۰/ هدایت ترافیک کاربران اینترنتی به بیش از ۲۵۰ سایت مستهجن خارجی
۱۱/ تهیه و فروش فیلم های مستهجن ایرانی به افراد و سایت های خارجی با عنوان فحشاء در ایران
۱۲/ ارتباط و همکاری با سایت های ضد انقلاب و معاند نظام
۱۳/ ارتباط با سفارت آمریکا در هند و ترکیه
۱۴/ راه اندازی طرح مبارزه با فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران
۱۵/ راه اندازی شرکت هاستینگ و موسسات علمی و اعزام به خارج جهت ایجاد بستر و پوشش های لازم
۱۶/ ارتباط با سازمان مجاهدین خلق و حزب جوانان نیک وابسته به عناصر سلطه طلب

فعالیت های متهم احد.ا:
 
۱/ نوشتن مطالب ضد دینی و اهانت به ائمه اطهارعلیهم السلام و ایجاد شبهات دینی و اعتقادی در خصوص قیام عاشورا و امام حسین (علیه السلام)
۲/ اهانت به حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی
۳/ فعال در اعزام غیر قانونی دانشجو به خارج از کشور
۴/ اسپانسر مالی و همکاری با متهم ردیف یک (آریا دانشکار)
۵/ فعالیت در شبکه های هرمی غیر مجاز (گلد کوئست)

فعالیت های متهم مهدی.ع.ف :
 
نامبرده با نام مستعار شازده دراینترنت اقدام به راه اندازی تعدادی وبلاگ و سپس سایت ضد دینی و مستهجن شازده (سرخ و سفید) نموده است.سایت مذکرو حاوی مطالب طنز مستهجن و تمسخر اعتقادات و توهین به قومیت های ایرانی بوده است.نامبرده با استفاده از قلم حرفه ای خود اقدام به ارائه مضامین ضد دین، تمسخر اعتقادات، توهین به مقامات کشوری، افترا و اهانت به نهاد های امنیتی کشور و تشویش اذهان عمومی و ... نموده است.
وی با راه اندازی سایتی اقدام به تهیه بانکی از شماره تلفن و مشخصات بانوان ایرانی نموده و آن را در اختیار همگان قرار داده است.(سایت www.j...118.com) راه اندازی سایت وی با حمایت کامل فنی و مالی متهم وحید.ا با نام مستعار آریا دانشکار صورت گرفته است. اهم عناوین فعالیت نامبرده به این شرح می باشد:
۱/ مدیر و نویسنده سایت شازده (سایت داستان های طنز و مستهجن و اهانت آمیز)
۲/ نویسنده داستان های مستهجن و توهین به مقدسات

۳/ داشتن لقب بزرگترین داستان نویس سکسی ایران
۴/ مسئول بخش طنز سکسی سایت مستهجن فارسی زبان شهوت سرا
۵/ راه اندازی طرح “هر جوان ایرانی یک سایت سکسی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران
۶/ ارسال لینک دانلود کتاب آیات شیطانی نوشته سلمان رشدی مرتد و لینک سایت های ضد دینی.
7/ راه اندازی جنبش حمایت از سایت های ضد اخلاقی ایرانی از طریق جمعآوری امضاء با اعلام هدف مقابله با جمهوری اسلامی حتی در صورت اعدام شدن!
8/ تهیه کتاب داستان های طنز مستهجن و تمسخر اعتقادات دینی با حدود 300 صفحه متن
9/ اقدام جهت راه اندازی بخش پادکست سایت شازده با داستان های طنز مستهجن
10/ دارای سابقه دستگیری توسط اداره اطلاعات شهرستان محل سکونت.
 
فعالیت های متهم هادی.ع.ف :
 
هادی.ع.ف با همکاری برادر خود مهدی.ع.ف در تولید محتوای مستهجن و ضد دین نقش بسزایی داشته است و در تمامی فعالیت های برادرش مهدی.ع.ف همکاری داشته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد