رایگان- جدیدترین فیلمها - کلیپها و تم های موبایل - پروژه

فیلمهای روز دنیا رایگان - تم ها و نرم افزار های موبایل - پروژه های دانشجوی رایگان - مقالات تخصصی - ترجمه - دانلود رایگان - عکس

رایگان- جدیدترین فیلمها - کلیپها و تم های موبایل - پروژه

فیلمهای روز دنیا رایگان - تم ها و نرم افزار های موبایل - پروژه های دانشجوی رایگان - مقالات تخصصی - ترجمه - دانلود رایگان - عکس

چت کردن بدون یاهو مسنجر

شاید تا بحال خیلی شده که می خواستین چت کنین ولی یا مسنجر نبوده یا از امنیت اونجا مطمئن نبودین.خب توی این شرایط باید چیکار کرد؟؟

یه سری سایت هستند که توی این جور مواقع به داد آدم میرسن.یعنی نقش نرم افزار رو ایفا میکنن.ولی بدون اینکه نیازی به نصب داشته باشن.
-----------------------------------------
۱-
E-Messenger.Net

این اولین سایتی بود که من دیدم.سرعتش و کارائیش عالیه.از همه نظر شبیه یاهو مسنجر کار میکنه.البته از مسنجر های دیگه (مثل MSN - AIM )هم پشتیبانی میکنه ولی من فقط با یاهو کار میکنم.
جدیداْ هم محیط سایتش رو عوض کرده و واقعاْ عالی شده.

۲-       Meebo.com 

اینم جدیدترین سایتیه که من دیدم.کمی از لحاظ سرعت اذیت میکنه(همون اولش) ولی خب کارائیش عالیه.همزمان میشه چندتا اکانت باز کرد.(با مسنجرهای مختلف از قبیل AOL-ICQ-Yahoo!-Jabber-GTalk-MSN)
و جالب ترین امکانش که همین امروز پیدا کردم پشتیبانی از زبان فارسیه.یعنی به اکثر زبانهای دنیا ترجمه شده و فارسی هم جزو همین زبانها است.

3-

اینم یکی شبیه همون

http://www.ebuddy.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد