رایگان- جدیدترین فیلمها - کلیپها و تم های موبایل - پروژه

فیلمهای روز دنیا رایگان - تم ها و نرم افزار های موبایل - پروژه های دانشجوی رایگان - مقالات تخصصی - ترجمه - دانلود رایگان - عکس

رایگان- جدیدترین فیلمها - کلیپها و تم های موبایل - پروژه

فیلمهای روز دنیا رایگان - تم ها و نرم افزار های موبایل - پروژه های دانشجوی رایگان - مقالات تخصصی - ترجمه - دانلود رایگان - عکس

دانلود فیلم زیبا و جدید Vantage Point 2008

فیلم زیبا و جدید Vantage Point 2008

اشتون رئیس جمهور آمریکا در مراسمی با هدف نبرد جهانی با تروریسم در اسپانیا حضور می یابد. تامس بازنز و کنت تیلور دو نفر از زبده ترین مامورین سرویس مخفی برای محافظت از وی انتخاب شده امد. این اولین ماموریت بارنز پس از وقفه ای شش ماهه است. چون شش ماه قبل، زمانی که برای محافظت از رئیس جمهور خود را سپر گلوله تروریست ها کرده بود، به شدت زخمی شده بود.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

 

 

این آشوب با انفجار بمبی در زیر سکوی سخنرانی به اوج خود می رسد. بارنز که پس از شلیک گلوله ها مردی مشکوک به نام انریکه را دستگیر کرده، بعد از انفجار شاهد فرار او می شود. هاوارد لویس یک توریست آمریکایی که در حال فیلمبرداری از این واقعه تاریخی است تا آن را بعدها برای فرزندانش نمایش دهد، چیزهایی را ندانسته روی نوار ضبط می کند. بارنز بعد از مشاهده فیلم ضبط شده توسط او، برای درک حوادث به اتومبیل گزارشگران تلویزیونی مستقر در محل می رود. بعد از دیدن نوارهای مراسم در می یابد که توطئه ای گسترده در جریان است. مرکز عملیات محافظت از رئیس جمهور به درخواست های او پاسخ نمی دهد و جان رئیس جمهور واقعی نیز در خطر است. چون کسی که در مراسم هدف قرار گرفته، بدل وی بوده، اما اینک رئیس جمهور اشتون واقعی به چنگ تروریست ها افتاده و بارنز باید تنها در صدد نجات وی برآید….

به نظر می رسد که وی نتواند حفاظت از جان رئیس جمهور را به خوبی بر عهده بگیرد، چون در اولین لحظات مراسم رئیس جمهور مورد اصابت دو گلوله قرار می گیرد. جمعیت حاضر در محل سراسیمه و هراسان به هر طرف شروع به دویدن می کنند.

دیدگاه برتر؛ همان طور که از نامش پیداست به نمایش دیدگاه های مختلف از یک حادثه می پردازد. نوعی بازی با روایت و زمان سینمایی در قالب فیلمی اکشن با پس زمینه مشکوک سیاسی که در هفته اول نمایش خود نزدیک به ٢٣ میلیون دلار در گیشه به دست آورده و می رود تا یکی از پر فروش های آغاز سال تازه میلادی شود.


PersianMob.Netدانلود با کیفیت avi و با حجم 696 مگابایت
PersianMob.Netدانلود با کیفیت mp4 و با حجم 453 مگابایت
PersianMob.Netدانلود با کیفیت 3gp و با حجم 107 مگابایت

PersianMob.Netدانلود زیرنویس فیلم با حجم 9 کیلوبایت
PersianMob.Netپسورد :www.persianmob.net


 

اگر با دیدن فیلم یا دیدن زیر نویس فیلم مشکل دارید باید کدک نصب کنید تا مشکلتان رفع شود , برای دانلود کدک روی زیر کلیک کنید :
دانلود کدک
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد