رایگان- جدیدترین فیلمها - کلیپها و تم های موبایل - پروژه

فیلمهای روز دنیا رایگان - تم ها و نرم افزار های موبایل - پروژه های دانشجوی رایگان - مقالات تخصصی - ترجمه - دانلود رایگان - عکس

رایگان- جدیدترین فیلمها - کلیپها و تم های موبایل - پروژه

فیلمهای روز دنیا رایگان - تم ها و نرم افزار های موبایل - پروژه های دانشجوی رایگان - مقالات تخصصی - ترجمه - دانلود رایگان - عکس

کامرون دیاز: دوست ندارم مردم به من نزدیک شوند.

ایراسان- کامرون دیاز بسیار  دوست دارد که وزن اضافه کند چرا که باعث می شود پایین تنه اشhttp://www.irasun.com/images/stories/Untitled-2.jpg خوش فرم شود.
ستاره فیلم "چه خبر از لاس وگاس" که به خاطر اندام لاغرش خیلی معروف است عنوان کرد که با افزایش وزن بهتر و زیباتر می شود.
او گفت: "باسن من زیاد تپل و چاق نبود اما با اندامم تناسب داشت. چندی پیش چیزی حدود 6 پوند وزن اضافه کردم که قسمت بیشتر آن در باسنم دیده می شد که باعث خوش اندام شدن من شده بود."
کامرون 35 ساله عنوان کرد که دوست ندارد مردم هنگامی که او را در خیابان می بینند خیلی به او نزدیک شوند.
او همچنین افزود: "
به نظر شما به این آدم ها چه باید گفت؟"
"شما تعداد زیادی عکس از من در ماشینم با لباس ژیمناستیک می بینید که آیا این اعتراض به چیزی است؟ شما در زندگی واقعی تعداد کمی انسان به معنای حقیقی آن می بینید که عجیب و البته تاسف برانگیز است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد