رایگان- جدیدترین فیلمها - کلیپها و تم های موبایل - پروژه

فیلمهای روز دنیا رایگان - تم ها و نرم افزار های موبایل - پروژه های دانشجوی رایگان - مقالات تخصصی - ترجمه - دانلود رایگان - عکس

رایگان- جدیدترین فیلمها - کلیپها و تم های موبایل - پروژه

فیلمهای روز دنیا رایگان - تم ها و نرم افزار های موبایل - پروژه های دانشجوی رایگان - مقالات تخصصی - ترجمه - دانلود رایگان - عکس

ماریا کری، الویس را هم پشت سر گذاشت

                                                                                                                                  http://www.irasun.com/images/stories/Mariah Carey87868767.jpg
ایراسان- ماریا کری با ترانه جدیدش به نام "مرا در آغوش بگیر" توانست از الویس، که بهترین خواننده
تا کنون بوده است پیشی بگیرد.
ماریا کری توانست در جدول اعلان موفقیت بهترین ترانه ها  از الویس، خواننده محبوبش پیشی بگیرد.
ترانه جدید این خوانده که در روز 31 مارچ بیرون آمد توانست بالاترین نقطه در تابلوی بهترین ترانه ها را از آن خود بکند و از وی در تاریخ موسیقی اسطوره ای بسازد.
البته ماریا در حال حاضر دومین نفر است چرا که بیتل ها در رده نخست جای دارند.
این خواننده توانا گفت: "من هیچ وقت نمی توانم خود را در زمره کسانی بگذارم که نه تنها در دنیای موسیقی انقلابی به پا کردند بلکه موجب دگرگونی در سرتاسر دنیا شده اند. دوره بیتل ها دوره ای کاملا متفاوت بوده است. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که خیلی خوشحالم و احساس خوبی دارم."
ماریا که پدرش یک ونزوئلایی است و مادری ایرلندی دارد، توضیح داد که موفقیت او به خاطر نژادش و البته به خاطر زن بودنش خیلی شیرین تر است.
او همچنین افزود: "برای من این موفقیت بسیار شیرین است چرا که همیشه به خاطر نژادم همیشه متفاوت از دیگران بوده ام و با من مانند بیگانگان رفتار می شد. و حالا زمان آن رسیده که از خداوند تشکر کنم که به من این توانایی را داده که بتوانم زمانی که هیچ کس به من اهمیت نمی دهد خود را به همگان اثبات کنم."
ترانه "مرا در آغوش بگیر" اولین ترانه از آلبوم E=MC2 است که 14 آوریل در بریتانیا به بازار آمد و روز بعد هم روانه بازارهای امریکا شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد