رایگان- جدیدترین فیلمها - کلیپها و تم های موبایل - پروژه

فیلمهای روز دنیا رایگان - تم ها و نرم افزار های موبایل - پروژه های دانشجوی رایگان - مقالات تخصصی - ترجمه - دانلود رایگان - عکس

رایگان- جدیدترین فیلمها - کلیپها و تم های موبایل - پروژه

فیلمهای روز دنیا رایگان - تم ها و نرم افزار های موبایل - پروژه های دانشجوی رایگان - مقالات تخصصی - ترجمه - دانلود رایگان - عکس

ماریا کری: لیوز مانند من نیست











ایراسان- ماریا کری عنوان کرد که لیونا لیوز به او هیچ شباهتی ندارد.
این خواننده مشهور خیلی مصر است که هیچ گونه شباهتی بین خودش و لیونا نمی بیند و ادعا می کند که هرگز ماریای جدیدی  وجود نخواهد داشت.
 او در گفت و گویی عنوان کرد: "اگر بخواهیم صادق باشیم مانند من زیاد هست. و بهتر است بگوییم که من نسخه جدید وی هستم و نه او مانند من. آیا او می تواند به جای من کار کند و نسخه دوم من باشد؟"
او ادامه داد: "و البته من تنها در مورد او صحبت نمی کنم و فقط شنیده ام که از لحاظ موسیقی و در این رشته به من شبیه است. و البته منتقدین بارها من را با آدم های متفاوت مقایسه کرده اند که نه تنها خواننده نبوده اند که حتی نویسنده هم نبوده اند."
ماریا گفت که اگر بخواهد زمان را برای نگرانی در مورد رقبا یش بگذراند باعث می شود که افسرده شوم.
وی همچنین در مصاحبه با مجله آبزرور گفت: "اگر بخواهیم به مقایسه هایی که می شود توجه کنم خیلی زود انرژی و انگیزه ام را از دست می دهم و من همیشه سعی می کنم که حس حسادت را از خود دور کنم."
لازم به ذکر است که آلبوم لیونا با نام " Spirit" هفته گذشته در صدر جدول موسیقی امریکا قرار گرفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد